Tarnetingimused
FUTARI PPC E-POE TELLIMISTINGIMUSED
Vali tooted ja kogused, lisa ostukorvi. Kassas jäta kontaktandmed, vali kätte saamise viis, makseviis ja telli ära. Tellimuse kinnituse saad kohe meilile. Makse laekudes tegeleme tellimusega ja paneme laokaubad teele. Vajadusel korrigeerime andmeid ja täpsustame tarneaega. Klienditeenindus vastab E - R 9 - 17 telefonile +372 744 1213 ja meilile futari@futari.ee.
TASUTA TRANSPORT
Tartu poodi tähtajal ise järele tulemine on tasuta ja kiireim viis. Klienditeenindus saadab meilile teate, kui kaup on laost saabunud, komplekteeritud ja valmis üle andmiseks. Lisaks on Tartu linna piires kaupade kohale toimetus praegu tasuta. Kaubad toome Tartus ära laost saabumisele järgneval tööpäeval kaupluse tööajal. Tartu Raekoja plats 13 kauplus on avatud E - R 9-17.
SAATMINE ÜLE EESTI
Saadame kaupu kulleriga üle terve Eesti ja see on kiireim tarneviis. Eesti piires pisemate kaupade saatmiseks saab kasutada pakiautomaate, see on mugav ja soodne, aga võib lisanduda 1-2 tööpäeva. Vali ostukorvis tellitule sobiv kapp ja anna kommentaarides teada, millist automaati eelistad (vaikimisi valime tarneaadressi järgi). Kulleriga saatmist kaalu järgi fikseeritud tasu eest kasutame tehnika jm kaupade tellimisel, mis pakiautomaati ei mahu. Saatekulu saad ostukorvis hinnata. Vajadusel ja kokkuleppel muudame tarneviisi või kapi suurust. Küsi enne tellimist, kui ei oska valida.
SmartPOST automaatide asukohad
Omniva pakiautomaatide asukohad
MUGAV MAKSMINE
Tellimuse kinnituse alusel saad tasuda turvaliselt oma pangast meie pangakontodele. Maksekorralduse selgitusse märgi kindlasti tellimuse number ja kuupäev. Arve-saatelehe saad koos kaubaga või PDF-vormingus elektroonselt e-postiga 7 päeva jooksul makse laekumisest. Riigiasutus võib küsida e-arvet. Tartus saad Raekoja 13 poes olevate kaupade eest tasuda kohapeal sularahas või pangakaardiga. Küsi poekaupade saadavust poe telefonilt või astu läbi E-R 9-17. Krediidiga püsiklient saab kauplusest osta arvega ja taodelda e-poe erikontot, millega võib ka e-poest maksetähtajaga osta.
KIIRE TARNIMINE
"Laos" olevad kaubad saame üldiselt teele panna paari tööpäeva jooksul laekumisest.
Pakiautomaadi puhul võib lisanduda 1-2 tööpäeva. Pikema tellimisajaga kaubad saabuvad "1-2, 3-5, 7-14 jne tööpäeva" jooksul tellimusest
lattu ja lähetatakse laost edasi taas paari tööpäevaga. Ülejäänut ei saa kohe tarnida, küsi enne
tasumist saadavust. "Küsi saadavust" ja "Hetkel otsas" toodete tarne
võib teatud tingimustel või mõne aja pärast olla võimalik, aga nt
tarneaeg on pikk, hind on muutumas vms. Täpsusta enne tellimist meie klienditeeninduses.
PÜSIKLIENT
Registreeri konto ja saad koostada soovide nimekirja, muuta oma andmeid, vaadata tellimuste ajalugu, lugeda viimast kliendikirja. E-poe püsikliendile teeme alates teisest ostust konto kaudu hinnasoodustusi ja eripakkumisi, mida kauplusest ei saa. Lisaks mugavam
tellimine, ei pea kontaktandmeid
uuesti sisestama, vaid süsteem kuvab need automaatselt. Liitu ka uudiskirjaga, ärisid teavitame kampaaniatest kvartaalselt meilitsi.
RÕÕMSAT OSTLEMIST!