Tarnetingimused

FUTARI PPC E-POE TELLIMISTINGIMUSED

E-poest on lihtne osta. Vali tooted ja kogused, lisa ostukorvi. Kassas jäta kontaktid, vali kätte saamise viis, makseviis ja telli ära. Tellimuse kinnituse saad kohe meilile. Makse laekudes tegeleme tellimusega. Vajadusel korrigeerime andmeid ja täpsustame tarneaega. Laokaubad pannakse kähku teele.

Küsimuste korral vastab klienditeenindus E-R 9-17 telefonile +372 744 1100 ja meilile futari@futari.ee. Saad teateid, kui kaup on laost saabunud, komplekteeritud, valmis üle andmiseks esinduses, pandud kulleriga teele, viidud pakiautomaati või tuuakse Tartu piires ära.

TRANSPORT TARTUS

Ise järele tulemine peale tellitud kaupade e-poe laost saabumist on tasuta. Oota ära paki saabumise teade ja tule esinduse lahtiolekuaegadel. Tartu Raekoja plats 13 pood on avatud E-R 9-17. Lisaks on Tartu linna piires kaupade vedu soodne ja lepingukliendile tasuta. E-poest tellitud kaubad toimetame Tartus kohale laost saabumisele järgneval tööpäeval kaupluse tööajal või kokkuleppel. Uue kontoritehnika ostul on võimalik tasuta paigaldus Tartus, kui avaldad tellides soovi.

SAATMINE EESTIS

Kulleriga saadame kaupu Eesti piires ja see on kiireim ning mugavaim viis. Pisemate kaupade saatmiseks saab kasutada soodsaid pakiautomaate. Vali ostukorvis tellitule sobiv kapp ja anna kommentaarides teada, kui on automaadi eelistus (vaikimisi valime tarneaadressi järgi). Kontoritehnika, büroomööbel, paberikastid jm kaubad, mis pakiautomaati ei mahu, saadetakse kulleriga kaalu järgi fikseeritud tasu eest (kättetoimetus tööpäeviti 8.00-17.00). Saatekulu saad ostukorvis ise hinnata, vajadusel või kokkuleppel muudame tarneviisi.

ITELLA pakiautomaatide asukohad

OMNIVA pakiautomaatide asukohad

TARNIMINE

Staatusega "Laos" olev kaup läheb e-poe laost teele 1-2 tööpäeva jooksul laekumisest. Kulleriga saabub laokaup paari tööpäevaga, pakiautomaadi puhul võib lisanduda paar tööpäeva. Pikema tarneajaga kaubad saabuvad näidatud tööpäevade jooksul tellimusest lattu ja edasi taas paari tööpäevaga. Ülejäänut ei saa kohe tarnida, küsi enne tasumist saadavust meili teel. Kindlasti küsi saadavust suurema koguse korral. Staatustega "Tellitav", "Hetkel otsas", "Küsi saadavust" toodete kohta küsi üle. "Pole saadavust" ja "Tootmisest maas" on ka võimalik.

MAKSMINE

Tellimuse kinnituse alusel saad tasuda turvaliselt oma pangast meie pangakontodele. Maksekorralduse selgitusse märgi kindlasti tellimuse number ja kuupäev. Kaubad reserveeritakse tellijale peale raha laekumist, hiljemalt järgneval tööpäeval. Arve-saatelehe saad paberil kaubaga või PDF-ina elektroonselt e-postiga 7 päeva jooksul makse laekumisest. Krediidiga püsiklient saab taodelda e-poe erikontot, millega saab ka e-poest maksetähtajaga osta. Riigiasutus võib küsida e-arvet.

PÜSIKLIENT

Registreeri konto ja saad koostada soovide nimekirja, muuta oma andmeid, vaadata tellimuste ajalugu. Võid liituda ka uudiskirjaga, ärisid teavitame kampaaniatest meilitsi. E-poe püsikliendile teeme alates teisest ostust konto kaudu hinnasoodustusi ja eripakkumisi, mida kauplusest ei saa. Lisaks mugavam tellimine, ei pea kontakte sisestama, süsteem kuvab need automaatselt. Lepinguklient saab taodelda e-poe erikontot.

TARTU KAUPLUS

Tere tulemast E-R 9-17 ka meie Tartu Raekoja 13 kauplus-töökotta. Kui vajalik toode on sealses sortimendis, saad selle kiirelt kätte tasudes kohapeal sularahas või pangakaardiga. Kaupluse hinnad võivad erineda e-poe omadest ja valik on väiksem. Poekaupade saadavust ja hinda võid küsida lahtiolekuaegadel poe telefonilt +372 744 1213 või meililt futari@futari.ee. Või tule läbi ja vaata ise - oma silm on kuningas nagu Eestis öeldakse.

RÕÕMSAT OSTLEMIST 24/7!