Tarnetingimused

FUTARI PPC E-POE TELLIMISTINGIMUSED

E-poest ostmine on lihtne. Vali tooted ja kogused, lisa ostukorvi. Kassas jäta kontaktandmed, vali kätte saamise viis, makseviis ja telli ära. Tellimuse kinnituse saad kohe meilile. Makse laekudes tegeleme tellimusega (vajadusel korrigeerime andmeid ja täpsustame tarneaega) ning paneme laokaubad teele. Kui on küsimusi, siis klienditeenindus vastab E-R 9-17 telefonile +372 744 1100 ja meilile futari@futari.ee.

TRANSPORT TARTUS

Klienditeenindus saadab meilile teate, kui kaup on laost saabunud, komplekteeritud ja valmis üle andmiseks, pandud kulleriga teele, viidud pakiautomaati või tuuakse Tartu piires ära. E-poest ostetud kaupadele saad tähtajal meie Tartu poodi ise järele tulla, see on tasuta ja kiireim viis. Lisaks on Tartu linna piires kaupade vedu soodne ja krediidiga püsikliendile tasuta. Kaubad toome Tartus ära laost saabumisele järgneval tööpäeval kaupluse tööajal. Tartu Raekoja plats 13 kauplus on avatud E-R 9-17.

SAATMINE EESTIS

Kaupade saatmine kulleriga on võimalik kogu Eesti piires ja see on kiireim viis. Pisemate kaupade saatmiseks võib kasutada pakiautomaate, see on mugav ja soodne. Vali ostukorvis tellitule sobiv kapp ja anna kommentaarides teada, kui on automaadi eelistus (vaikimisi valime tarneaadressi järgi). Tehnika jm kaubad, mis pakiautomaati ei mahu, saadame kulleriga kaalu järgi fikseeritud tasu eest, kättetoimetus tööpäeviti 8.00-17.00. Saatekulu saad ostukorvis hinnata, vajadusel või kokkuleppel muudame tarneviisi.

SmartPOST automaatide asukohad

Omniva pakiautomaatide asukohad

DPD pakiautomaatide asukohad

KIIRE TARNIMINE

"Laos" olev kaup läheb kulleriga teele 1-2 tööpäeva jooksul laekumisest. Pakiautomaadi puhul võib lisanduda 1-2 tööpäeva. Pikema tarneajaga kaubad saabuvad "3-5, 7-14 jne tööpäeva" jooksul tellimusest lattu ja sealt edasi taas paari tööpäevaga. Ülejäänut ei saa kohe tarnida, küsi enne tasumist saadavust. Staatustega "Tellitav", "Küsi saadavust", "Hetkel otsas" toodete tarne võib teatud tingimustel või mõne aja pärast olla võimalik, täpsusta enne tasumist meili teel, samuti suuremaid koguseid.

MUGAV MAKSMINE

Tellimuse kinnituse alusel saad tasuda turvaliselt oma pangast meie pangakontodele. Maksekorralduse selgitusse märgi kindlasti tellimuse number ja kuupäev. Arve-saatelehe saad koos kaubaga või PDF-vormingus elektroonselt e-postiga 7 päeva jooksul makse laekumisest. Krediidiga püsikliendile saame teha e-poes erikonto, mis võimaldab lisaks ettemaksule ka maksetähtajaga arveid krediidilimiidi piires.

PÜSIKLIENT

Registreeri konto ja saad koostada soovide nimekirja, muuta oma andmeid, vaadata tellimuste ajalugu. E-poe püsikliendile teeme alates teisest ostust konto kaudu hinnasoodustusi ja eripakkumisi, mida kauplusest ei saa. Lisaks mugavam tellimine, ei pea kontaktandmeid uuesti sisestama, vaid süsteem kuvab need automaatselt. Krediidiga püsiklient saab taodelda e-poe erikontot, millega saab ka e-poest maksetähtajaga osta. Võid liituda ka uudiskirjaga, ärisid teavitame kampaaniatest meilitsi.

TARTU KAUPLUS

Tere tulemast meie Tartu kauplus-töökotta aadressil Raekoja plats 13. Oleme avatud E-R 9-17. Tartu poes saad müügil olevate kaupade eest tasuda kohapeal sularahas või pangakaardiga. Krediidiga püsiklient saab kauplusest osta kaupu arvega limiidi piires ja tasuda maksetähtaja jooksul. Riigiasutus võib küsida e-arvet. Kaupluse hinnad võivad erineda e-poe hindadest. Poekaupade saadavust ja hinda võid küsida kaupluse lahtiolekuaegadel poe telefonilt +372 744 1213 ja meililt futari@futari.ee.

RÕÕMSAT OSTLEMIST!