Tarnetingimused

FUTARI PPC E-POE TELLIMISTINGIMUSED

Vali tooted ja kogused, lisa ostukorvi. Kassas jäta kontaktandmed, vali kätte saamise viis, makseviis ja telli ära. Tellimuse kinnituse saad kohe meilile. Makse laekudes tegeleme tellimusega ja saame panna laokaubad teele. Vajadusel korrigeerime andmeid. "Laos" olevad kaubad saame üldiselt lähetada paari tööpäeva jooksul. Tellitavad kaubad saabuvad keskmiselt "1-2 tööpäeva" jooksul tellimusest lattu. Ülejäänut ei saa kohe tarnida, küsi enne tasumist saadavust. "Küsi saadavust" ja "Hetkel otsas" toodete tarne võib teatud tingimustel või mõne aja pärast olla võimalik, aga nt tarneaeg on pikk vms. Klienditeenindus vastab E - R 9 - 17 telefonile +372 744 1213 ja meilile futari@futari.ee.

TASUTA TRANSPORT

Tartus on kaupade kohale toomine praegu tasuta. Meie Tartu poodi tähtajal ise järele tulemine on samuti tasuta ja kiireim viis. Vali, kumb sobib. Klienditeenindus saadab meilile teate, kui kaup on kohal, komplekteeritud ja valmis üle andmiseks. Tartu linnas toome kaubad ära hiljemalt sellele järgneval tööpäeval kaupluse tööajal. Tartu kauplus asub Raekoja plats 13 ja on avatud E - R 9.00 - 17.00.

SAATMINE ÜLE EESTI

Eesti piires pisemate kaupade saatmiseks soovitame pakiautomaate, see on mugav ja soodne. Vali ostukorvis tellitule sobiv kapp ja anna kommentaaris teada, kui millist automaati eelistad (vaikimisi valime tarneaadressi järgi). Üle Eesti saadame ka kulleriga kaalu järgi fikseeritud tasu eest. Seda kasuta tehnika jm kaupade tellimisel, mis pakiautomaati ei mahu. Saatekulu saad ostukorvis hinnata. Küsi, kui ei oska valida, vajadusel muudame.

SmartPOST automaatide asukohad

Omniva pakiautomaatide asukohad

DPD pakiautomaatide asukohad

MUGAV MAKSMINE

Tellimuse kinnituse alusel saad tasuda turvaliselt oma pangast meie pangakontodele. Maksekorralduse selgitusse märgi kindlasti tellimuse number ja kuupäev. Arve-saatelehe saad koos kaubaga või PDF-vormingus elektroonselt e-postiga. Tartu poes saad kaupade eest tasuda kohapeal sularahas või pangakaardiga, saadavust küsi kaupluse telefonil või jaluta läbi. Krediidiga püsikliendile saame teha e-poe erikonto mugavaimaks ostlemiseks, küsi esindusest.

PÜSIKLIENT

Registreeri konto ja saad koostada soovide nimekirja, muuta oma andmeid, vaadata tellimuste ajalugu, lugeda viimast kliendikirja. Püsikliendile teeme alates teisest ostust konto kaudu hinnasoodustusi ja eripakkumisi. Lisaks mugavam tellimine, ei pea kontaktandmeid uuesti sisestama, vaid süsteem kuvab need automaatselt. Liitu ka uudiskirjaga, ärisid teavitame kampaaniatest kvartaalselt meilitsi.

RÕÕMSAT OSTLEMIST!