Kontaktandmed
Esindus: Raekoja plats 13 // Vabaduse pst 2 – 18, Tartu Nurgamaja - sissepääs Raekoja platsilt! Avatud: E – R 9 – 17 Telefon 1: +372
744 1213 Telefon 2: +372
744 1100 E-post:
futari@futari.ee Koduleht: http://www.futari.ee E-pood: http://www.futari.ee/pood Registrikood: 10023479 KMKR/VAT: EE100032525 Postiaadress: Vabaduse pst 2 - 18, 51004 Tartu, Eesti |
|
Ostmis- ja tellimisvõimalused
Tule ja ostle mõnuga, müüjad on abivalmid.
Kaupluse laoseisu netist ei näe, tule vaata ise, mida meil on, ja osta
kohapeal. Poes saad maksta sularahas või pangakaardiga. Oleme Tartus Raekoja
13 avatud E-R 9-17. Püsiklient saab kaupu tellida
ka e-posti või telefoniga 7441213. Väike kiri või kiire kõne
E-R 9-17 ja soovitud tarvik saab mugavalt teele pandud või Tartus ära toodud. Lisaks tavapoele on meil e-pood, kust võid osta 24/7. E-poest tarnime kliendile peale laekumist. Tellides nõustud e-poe üld- ja privaatsustingimustega. Laokaubad pannakse teele tavaliselt 1–2 tööpäevaga. Mõnede kaupade puhul tuleb küsida saadavust enne tellimist ja tasumist. Kui ettemaksu laekudes selgub, et kaupa ei saa saata, tagastame ettemaksuosa koheselt. E-poes saad valida lisaks kullerile ka tasuta tarnet meie poodi või oma Tartu aadressile. Valikus on ka erineva suurusega pakiautomaadid. Nende puhul saabub kaup laost esmalt esindusse ja edasi automaati. Tehnikat tarnime üldjuhul ainult kulleriga. Ka tavapoest ja meiliga saad tellida kaupu, mida me kaupluses ei hoia. Tellimuse kinnitusega saad tarnetingimused ja tellimuse jõustab laekumine (jaeklient) või kokkulepe (krediidiga püsiklient). Pika tarneaja või suure tellimuse korral saab kokkuleppel tasuda kahes jaos: 50 % tellimisel (lepingu jõustamisel maksega) ja 50 % täitmisel (kauba saabumisel poodi). Krediidiklient saab sõltuvalt limiidi suurusest tasuda maksetähtaja jooksul peale kauba kätte saamist. |
Soodustused ja kampaaniad
Iga klient on tähtis ja kaupluses on eri marke väikestes kogustes. E-poes on laiem valik ja suuremad kogused. E-poest saad osta kontota (külalisena), aga konto kaudu saad peale esimest ostu püsikliendiks ning mõnedele kaubagruppidele soodsamad hinnad. Registreeru ja osta mugavalt. Kontoga saad koostada soovide nimekirja, muuta oma andmeid, vaadata tellimuste ajalugu, lugeda viimast kliendikirja. Ostes / liitudes uudiskirjaga saab äriklient infot kampaaniatest. Krediidiga püsikliendile võime lisaks teha e-poe erikonto limiidi piires ettemaksuta tellimiseks. Meie hinnad on sõbralikud, ka ühte ühikut
on soodne osta. Suurte koguste korral küsi pakkumist. Nt ostes, tellides,
täites toonereid korraga rohkem, võid saada kasulikumalt. Osad hinnad on siiski kauplemisruumita, kuna artiklite
marginaalid erinevad. Lähedane tegevusala ei tähenda
automaatset edasimüüjahinda. Partnerhinnad sõltuvad regulaarostudest, muid alesid ei lisandu. E-poe ostev
püsiklient saab konto kaudu soodustusi. Kampaaniad leiad kodulehe uudistest, e-poe kliendikonto uudiskirjast ja äriklientidele meilitud igakuisest kliendikirjast. Jaehindu ja e-poe hindu korrigeerime vastavalt vajadusele ette teatamata. Täpse kauba või teenuse hinna teatab müüja kliendile enne ostu sooritamist. Netis avaldamata hindu ja pakkumisi küsi esindusest. Uue tehnika hind võib lojaalsele kliendile parem olla, kui püsikliendi seade vajab vahetust. |
Mugav maksmine, arvega tasumine
Võimalikud makseviisid: 1. Krediidiga püsikliendid saavad limiidi
piires tasuda arve-saatelehe alusel maksetähtaja jooksul peale kaupade
tarnimist või teenuste osutamist. 2. Tellimuse kinnituse alusel saab tasuda
ettemaksu pangaarvele enne kaupade üle andmist / lähetust. 3. Müügikohas ja esindajale saab maksta
sularahas. 4. Kaupluses saab tasuda Euroopa
deebetkaartidega, krediitkaartidega, järelmaksukaartidega, viipekaartidega. 5. E-poes tasutakse tellimuse kinnituse
alusel, krediidikliendi e-poe erikonto kaudu arve-saatelehega. OÜ Futari PPC arveldusarved: Swedbank EE602200221005144627 SEB Pank EE271010102001347003 Pangakontole tasutakse kaupade ja teenuste eest arve, tellimuse kinnituse, müügilepingu alusel ning maksmisel tuleb selgituseks märkida selle number ja kuupäev. Kui makse tehakse tellimuse kinnituse alusel, lähetame koos kaubaga arve-saatelehe, otsetarne korral laost saadame PDF-arve meilile. Kliendi soovil me ei väljasta kaupluses paberarvet, vaid meilime PDF-arve. Pretensioonid arve rekvisiitide kohta esitatakse 3 päeva jooksul. Riigiasutustele sisestame e-arved arved.ee keskkonda. Maksetähtaja saab lojaalne püsiklient, kellel korralik maksevõime. Küsi regulaarsel tarbimisel esindusest. Krediidilimiidiks on tähtis ostuajalugu, piisav ostukäive, hea tahe ja renomee, korrektsed makseharjumused, avalike võlgade puudumine. Jälgime käekäiku ja maksekäitumist, hilinemisel alandame või nullime limiidi, võime rakendada kokku lepitud viivist. Igal juhul saab meie poes kasutada oma panga krediitkaarte, millega võib maksetähtaeg olla pikem kui meie anda saaks. |
Tasuta transport, kiire kättetoimetus
Tartus on kaupade vedu tasuta ja toome linna piires kohale hiljemalt tarnetähtajale järgneval tööpäeval. Püsikliendile on ka printerikassettide täitmiseks edasi-tagasi vedu Tartus tasuta. Kõikidele kaupluses sees olevatele kaupadele võivad kliendid loomulikult ka ise järele tulla, see on kiireim viis. Sama kehtib toonerite täitmisel: kõige kiiremini saab, kui toote kasseti ise meile ja pärast tulete ise järele. Ka meie e-poes on tasuta valik “tulen kaubale ise järele”. Seda ostul valides annab klienditeenindus teada, kui kaup on laost saabunud, komplekteeritud ja valmis esinduses üle andmiseks. Tartu Raekoja 13 kauplus on avatud E–R 9-17. Tellitud kaubad anname üle kokku lepitud viisil ja tähtajal. Kui kaup on poes sees ja krediidid korras, võib järgi tulla kohe peale komplekteerimist, teade saabub meilile või telefonile. Tartus toome kaubad ära esimesel võimalusel peale komplekteerimist või saabumist. Ettemaksu korral saame kaupluse kaubad üle anda alates laekumisele järgnevast tööpäevast, tellitavad ja e-poe kaubad hiljemalt saabumisele järgnevast tööpäevast. Tellimuste täitmine võib sõltuvalt makse laekumisest või logistikapartnerist lükkuda. |
Saatmine mujale Eestisse
Väljapoole Tartut saadame kaubad logistikafirmadega: SmartPOST (pakiautomaadid paljude Eesti linnade suuremates kaubanduskeskustes) Omniva (kullerteenused, pakiteenused, kirjateenused, pakiautomaadid, postkontorid) DPD Eesti (kullerteenus Eestis, Lätis, Leedus, pakiautomaadid, pickup-punktid) Cargobus (kiire pakiveoteenus liinibussidega Eesti suuremate linnade vahel) Kuni 35 kg pakke saab saata Itella pakiautomaatidesse kaubanduskeskustes ja välja võtta igapäevakäikude kõrvalt. Saatekulu sõltub paki mõõtmetest (kapid S, M, L, XL) ja lisandub tellimusele. Tellides määra pakiautomaat ja jäta mobiilinumber. Paki saabudes tuleb SMS koodiga, millega saab paki automaadist kätte. Tühjenduste ja lahtioleku ajad on keskustes erinevad. Kuni 30 kg pakke saab saata Omniva
pakiautomaati. Ka postkontorisse saatmine on võimalik. Mugav on kasutada
Omniva üle-eestilisi kullerteenuseid. Saadetis viiakse saajale koju või
kontorisse järgmisel tööpäeval. Saatekulud
sõltuvad kaalust ja teenusest, need hindame eelnevalt ja lisame tellimusele. Kuni 31,5 kg pakke saab kiirelt saata DPD kulleriga uksest ukseni teenusega. Ka DPD pakiautomaatide võrgustik töötab hästi. Lisaks saame saata poolaluseid ja aluseid, tellida pealekorjet Lätist, Leedust, mujalt Euroopast, saata rahvusvahelisi pakke. DPD transporditasu lisandub tellimusele. Omniva ja DPD pakiautomaadid asuvad väljas, talvel kasutaks pigem SmartPosti. Omniva ja DPD automaadid on ligipääsetavad 24/7. Peab jälgima, et paki mõõdud ei ületaks lubatuid. Kaupu saab saata ka Cargobusiga suuremate Eesti linnade bussiterminalidesse. Tallinna ja Tartu vahel on bussiliiklus tihe. Pealinna klient võib kaubad kätte saada sama päeva õhtul. Pakiautomaate saab kasutada ka täitmist vajavate tahmakassettide edasi-tagasiveol. Muud logistilised variandid on võimalikud kokkuleppel ja kliendi osalusel kulude hüvitamises. |
Olete oodatud!
© OÜ Futari PPC 1996 - … | Raekoja 13, Tartu, E–R 9-17 |
Telefon 744 1100 | Tere tulemast!
|