Futari PPC - kontoritehnika müük ja teenindus

 Futari PPC OÜ | Kontoritehnika müük ja teenindus | Raekoja plats 13, Tartu | Telefon 744 1213

 

Uudised

Bürootehnika

Hooldus ja remont

Hinnad

Kontaktid

Kulumaterjalid

Kassettide täitmine

Ostuabi

 

Ostuabi – tellimine, maksmine, transport

 

Tere tulemast ostma!

 

Tule meie poodi ja saad paljud tooted hea hinnaga kohe kätte. Anname parima, et kaubavalik oleks piisav ja teenindus lahke nagu Lõuna-Eestis kombeks. Püsikliendil on mõnus tellida telefoni teel – väike kiire kõne ja soovitud tarvikud saabuvad kontorisse. Tellida võib ka e-postiga. Enne ostmist tutvu tootevaliku ja hindadega meie veebilehel.

 

Kaupluse asukoht:

Raekoja plats 13 / Vabaduse puiestee 2, 51004 Tartu, Eesti

Nurgamaja, sissepääs Raekoja platsilt!

 

Lahtiolekuajad: E - R 9 – 17

 

Telefon: +372 744 1100

Telefon: +372 744 1213

 

E-post: futari@futari.ee

Koduleht: http://www.futari.ee/

 

Reg. nr. 10023479

VAT nr. EE100032525

 

 

Tellimisvõimalused

 

Kaupade ette tellimiseks ja saadavuse pärimiseks helista, meili või astu poest läbi. Laost puuduvad kaubad tarnime tähtaegselt tellimuse kinnituste alusel. Tellimuse kinnitusega laos reserveeritud ja tarnitavate kaupade hindu me ühepoolselt ei muuda. Kui ettemaksu laekudes tellimust täitma asudes selgub, et kaupa pole võimalik tarnida, tagastame ettemaksuosa hiljemalt 7 tööpäevaga. Seda esineb üliharva, kuna tellimusi kinnitades kontrollime partnerladude seisu.

 

Tarnetingimused kooskõlastame kliendiga enne ostu-müügilepingu sõlmimist. Tellimused jõustuvad ettemaksuosa tasumisel või erikokkuleppega. Pikema tarneaja korral võib tasuda kahes jaos – 50 % tellimuse esitamisel (lepingu jõustamisel) ja 50 % tellimuse täitmisel (saabumisel poodi). Krediidilimiidiga klient saab tellimisel teise poole tasuda arve-saatelehe alusel maksetähtaja jooksul peale kaupade kätte saamist. Head püsikliendid tellivad ettemaksuta.

 

Soodustused ja kampaaniad

 

Iga klient on meile tähtis, aga eriti hindame püsikliente. Võimaluste piires tuleme heale kliendile hinnas vastu, vajadusel küsi julgelt. Uue bürooseadme hinna saame teha paremaks, kui tellija on pikaaegne lojaalne püsiklient, kes ostab meilt järjekordse uue seadme (erandiks kõigile ühtviisi soodsad kampaaniatooted). Partnerhinnad sõltuvad regulaarostude suurusest, neile muid alesid ei lisandu.

 

Meie hinnad on sõbralikud, ka vaid ühte toodet soovides on soodne meilt osta. Suuremate ostude korral küsige pakkumist. Tellides korraga rohkem, saate kaubad kasulikumalt. Jaehindadelt teeme võimalusel kogusealet, kuid artiklite marginaalid on erinevad, osad hinnad on kauplemisruumita. Meiega lähedane tegevusala ei tähenda automaatset edasimüüjahinda. Paberitel saab hulgihinda kastide kaupa ostmisel. Kastikaupa toonereid täita on samuti soodsam.

 

Sooduskampaaniad leiate meie uudiste rubriigist. Kodulehel olevaid jaehindu korrigeerime vastavalt vajadusele ja spetsiaalselt ette teatamata. Täpse kauba või teenuse hinna teatab müüja poes kliendile enne ostu sooritamist või tellimuse vormistamist. Internetis avaldamata hindu (partnerhinnad, hulgihinnad, uued margid, vanad margid, varuosad) ja laoseisu küsige esindusest. Kauplusest saab ka tellitavate toodete hinnapakkumised ja tarnetingimused.

 

Mugav maksmine, arvega tasumine

 

Võimalikud makseviisid:

1. Krediidikõlbulikud püsikliendid saavad tasuda arve-saatelehe alusel maksetähtaja jooksul peale kaupade tarnimist või teenuste osutamist.

2. Tellimuse kinnitusega saab tasuda ettemaksu meie pangaarvele enne kaupade üle andmist müügikohas või enne lähetamist saajale.

3. Müügikohas/esindajale saab maksta sularahas (tellimisel saab osaliselt maksta kauba kätte saamisel, lahutame ettemaksuosa).

4. Kaupluses saab tasuda Euroopa deebet- ja krediitkaartidega, Eesti pankade järelmaksukaartidega ja viipekaartidega.

 

OÜ Futari PPC arveldusarved:

Swedbank EE602200221005144627

SEB Pank EE271010102001347003

 

Pangakontole tasutakse kaupade ja teenuste eest vastavalt konkreetsele arvele, tellimusele või lepingule. Makse selgituseks märkige tasutava arve, tellimuse kinnituse või müügilepingu numbri ja kuupäeva. Kui makse tehakse tellimuse kinnituse alusel, lähetame koos kaubaga arve-saatelehe originaaleksemplari, millel on meie firma esindaja allkiri. Otsetarne korral hulgilaost saadame kliendile arve eraldi. Ostudokumentide koopiaid saab saata ka e-postiga PDF-formaadis. XML-arveid me veel saata ega vastu võtta ei saa. Pretensioonid arve rekvisiitide kohta esitage 3 tööpäeva jooksul arve saamisest.

 

Maksetähtaja anname lojaalsetele püsiklientidele, kelle heasoovlikkuses ja maksevõimes pole põhjust kahelda. Infot püsilepingu kohta saavad regulaarsed tarbijad esindusest. Krediidilimiidi saamiseks on tähtis ostuajaloo ja piisava ostukäibe olemasolu, kliendi hea tahe, laitmatu renomee, korrektsed makseharjumused, avalike võlgade puudumine. Jälgime klientide käekäiku ja maksekäitumist. Korduval maksetega hilinemisel nullime limiidi. Võime rakendada kokku lepitud viivist. Meie poes saate kasutada ka oma panga krediite. Kui me maksetähtaega anda ei saa, tasuge pika intressivaba perioodiga kaardiga.

 

Tasuta transport, kiire kättetoimetus

 

Tartus on kaupade vedu tasuta ja need saabuvad kokku lepitud ajal, tihti samal päeval, hiljemalt tellimuse laekumisele või tarnetähtajale järgneval tööpäeval. Ka printerikassettide täitmiseks edasi-tagasi vedu on linnas tasuta ning toimub sama kiirelt. Kõikidele laos olevatele ja ette tellitud kaupadele võivad kliendid ka ise järele tulla. See on operatiivseim ja tasuta pealegi. Sama kehtib tahmakassettide täitmisel - kõige kiiremini saab, kui toote kasseti ise meile ja pärast tulete ise järele. Transpordisoovi korral võib teha tellimuse mõistlikus suuruses, et koostöö oleks kasulik ikka mõlemale poolele.

 

Kaubad anname kliendile oma esinduses üle või lähetame logistikafirmaga eelnevalt kokku lepitud viisil ja tähtajal. Kui kaup on laos ja krediidid korras, saame lähetada samal tööpäeval. Ettemaksu rakendamisel lähetame laokaubad hiljemalt laekumisele järgneval tööpäeval ning tellitavad kaubad kokku lepitud tarnetähtajal. Kaupade väljastamine toimub E – R kell 9 - 17. Tellimuse esitamisel enne 12.00 (ettemaksu korral ka tasumisel) saab laokauba Tartu piires kätte samal päeval, väljaspool Tartut järgmisel päeval. Hilisemad tellimused ja ettemaksud lükkavad tarne vastavalt tööpäeva võrra edasi.

 

Saatmine mujale Eestisse

 

Mujal Eestis asuvatele klientidele saadame tellitud kaubad logistikafirmade vahendusel (saab kasutada ka täitmist vajavate tahmakassettide edasi-tagasiveol):

SmartPOST (pakiautomaadid väga paljude Eesti linnade suuremates kaubanduskeskustes)

Omniva (kullerteenused, pakiteenused, kirjateenused, pakiautomaadid, postkontorid)

Cargobus (kiire pakiveoteenus liinibussidega Eesti suuremate linnade vahel)

 

Kuni 25 kg pakke saab saata Itella SmartPOST pakiautomaatidesse kaubanduskeskustes. Pakid saab teele saata ja välja võtta igapäevaste käikude kõrvalt. Teenustasud sõltuvad paki mõõtmetest (kapid S, M, L, XL), need hindame eelnevalt ja lisame tellimusele. Tellides määrate pakiautomaadi ja annate mobiilinumbri. Paki saabudes tuleb SMS-sõnum unikaalse uksekoodiga. Sisestades koodi automaati saategi paki kätte. Tühjendamiste kellaajad ja lahtiolekuajad võivad eri keskustes erineda, seda tasub kiiremate saadetiste puhul arvestada. Ennelõunane saadetis on järgmisel päeval sihtkohas.

 

Mugav on kasutada ka Omniva (varem Eesti Post) kullerteenuseid, mida osutatakse üle Eesti. Kullerile, postkontorisse või pakiautomaati antud saadetis viiakse saajale kohale otse koju või kontorisse järgmiseks tööpäevaks. Pakke saab saata ka postkontoritesse või pakiautomaatidesse. Saatekulud sõltuvad saadetise täpsest kaalust ja valitud teenusest. Omniva lepingulised kliendid saavad transpordi eest tasuda järgmise kuu alguses väljastatava arve alusel, nendele lähetame paki “saaja kulul”. Eraisikutele ning lepinguta firmadele hindame saatekulud eelnevalt ja lisame nende maksumuse tellimusele.

 

Saadame kaupu ka Cargobusiga suuremate Eesti linnade bussiterminalidesse. Näiteks Tallinna ja Tartu vahel on bussiliiklus nii tihe, et pealinna kliendid võivad nii kaubad kätte saada sama päeva õhtuks. Cargobusi teenustasud hindame ja lisame tellimusele. Ka kõik muud kliendile sobivad logistilised variandid on võimalikud, loomulikult kokkuleppel meie esindajaga ja kliendi osalusel kulude hüvitamises. Ettemaksu rakendamisel anname tellitud kaubad transpordifirma kätte kokku lepitud tähtajal, kuid mitte enne raha laekumist meie pangakontole.

 

Muud tellimistingimused

 

Olete oodatud!

 

© OÜ Futari PPC 1996 - … | Telefon 744 1100 | Kauplus avatud E–R 9-17 | Tere tulemast!

 

Avaleht

Postkast